środa, 19 stycznia 2011

zapinany notes

Przedstawiam  moje nowe dziecko. Wykonanie tego notesika wymaga znalezienia 2 podkładek po piwie, kilka cm wstązki z drutem ( np z  Rossmana), kawałka tektury, rzepu(a) na kleju (do kupienia w pasmanterii), fragmentu jakiegoś notesu klejonego lub żółte kartki "sklerotyczki"  i kilka zcinków papierowych.

Najpierw okleiłam podkładki ale tylko z jednej strony, obcięłam nadmiar papieru, ozdobiłam. Potem wszyłam taśmę ozdobną na odpowiednią szerokość. Aby zakryć nitki okleiłam podkładki z drugiej strony, nakleiłam karteczki. Aby notes fajnie się zamykał postanowiłam zrobić zapięcie na rzep.  To w takim wielkim skrócie. Idę szukać karteczek i pewnie niebawem powstaną nowe notesy. Pozdrawiam.

PS. Ren czy poznajesz taśmę?




2 komentarze:

Anulka pisze...

WOW!! Jest świetny:)Może i ja kiedyś spróbuje zrobić podobny?

Rachel pisze...

hmmm...super....ciekawi mnie ten brzeg...:)